neděle 28. prosince 2008

LOST..

Ztraceni.....fakt seriál co mě naprosto sevřel do svých pout, nemůžu se přestat koukat, každou neděli večer nedočkavostí přilepená na televizi čekám, kdy to začne, pak už jenom ZTRACENIII, všichni na mě koukaj jak na blázna (a to asi jsem), včetně kočky, ale já si nemůžu pomoct...a vážně nejhorší je, černá obrazovka a LOST, bad robot a konec:D. Ten pocit, že to bude až za tejden...

No a teďkon, koncem listopadu skončila už 4. série a já nemám v neděli večer co dělat...protože 5. série se začne vysílat až v lednu09 a to ještě v USA, takže u nás to bude až na jaře, na AXN, já na to čumim na "světový" Nově. Je fak že už jednu takovou krizi jsem musela překonat než začala 4. série, a to od února do září...uff, jenže odpo opakovali minulý série, takže teď je to čistě bez LOST:D

Na netu to bude za chvíli ke stažení, ale já se na to nechci koukat dřív, protože to pak neni ono :) Takže zbývá vydržet.

Žádné komentáře:

Okomentovat