neděle 1. března 2009

SnB


Snowboard, prkno samozřejmě patří mezi moje závislosti, vážně asi nepochopim, co v zimě dělaj lidi,co na hory vůbec nejezdí...Miluju už jenom když jsem v těch horách, ten pohled na zasněžený vrcholky hor, stromy pokrytý vrstvou ledu, všude kolem bílo...I když jezdim na prkně už celkem dlouho, park mě začal přitahovat až od minulýho roku:D
Je fakt, že každý má něco do sebe, v parku se dá skvěle vyblbnout, hlavně se vymlátit, že :D Na skocích je to zas nejlepší ádroš (u mě obvzlášť při dopadu):D Ale ten pocit, že jste odjeli, co chtěli je dokonalej:)...U mě jen někdy, protože já jsem schopná si ten trik na poslední dobu před nájezdem rozmyslet a nakonec zajedu něco jinýho...
Ve FR máte zas pocit absolutní volnosti a prostoru kolem sebe, prašan, kterým projíždíte se mění v čáru za váma...skvělý je ve freeridu skákat, protože padám prostě do měkkýho, projedete tu bouli, sníh se vám rozpráší před očima, letíte, dopadnete a odjíždíte....

Žádné komentáře:

Okomentovat