sobota 4. dubna 2009

Burton Špindl spring sessions

BSSS je skvělá akce na závěr sezony, samozřejmě kde jinde než ve Špindlu:), akce, na kterou se nezapomíná:) Nemohla jsem nenavštívit:) I když je to celý celkem na 4 dny, ja přijela jen na sobotu a užila si co to šlo:P Na první okušení mě zklamal park na Hromovce, jibby vůbec- ani jsem k tomu nedojela a navíc náskoky rozjetý ALE- hned na začátku byl celkem solidní jump:)(pro mě..) to jediný se mi na Hromovce líbilo...Když jsem dojela do Svaťáku, kličkovala jsem mezi lidma jak debil...- to byla hruza, ale zato ten park, co se rýsoval předemnou byla jedna báseň:)

I když všechno nedokážu sjet, bylo do celkem slušný- kickery, corner, učko, (minibedna pod lanovkou)+ jump na Hromovce- to všechno jsem si skvěle užila a bez urazu!:D A to jsem si zapoměnla pateřák doma:P

Bezvadnej závěr zimy: teplo, vymetená obloha, paradní sníh, relativně "málo" lidí a helikoptera nad hlavou:)
Fakt ale co jsem nesnesla byl sníh uplně všude, když jsem spadla- naštěstí jen jednou....jelikož bylo teplo, jezdila jsem v mikině, bez rukavic.....když jsem se chystala na bs1, tak se mi kousla hrana, kvuli hromádce sněhu:D, letěla jsem zádama do sněhu--:-/ Bože, ještě furt ten sníh cejtim:D

No.... pro mě to byla skvělá akcička a doufám, že příští rok i s více kamošema znova:)

Žádné komentáře:

Okomentovat