středa 14. dubna 2010

Autoškolaaa!- Díl třetí

Tak ja je to tady...13. dubna jsem úspěšně složila závěrečný zkoušky! :) I když s neskutečnou trémou, nervozitou a energií, že bych předběhla i Usaina Bolta, ale se štítkem PROSPĚLA ze všech tří částí :). Byla jsem tak příšerně šťastná, že ten den to se mnou muselo bejt k nevydržení. Minimálně stopětadvacetkrát jsem řekla mám to! :D Můžu jezdit a jezdit a jezdit, jooo! :D Den před jsem myslela, že umřu, řikám si, zejtra má pršet...a já jsem ani jednou za celý jízdy nepoužila stěrače...jestli mi bude pršet! :D Za jízdy holky předemnou nespadla ani kapka, já jsem si sedla za volat a okamžitě začalo lejt...jako jasně, vůbec mi to nevadilo.. :D. To samý: večer si řikám, nejde mi spojka a převodovka, nesmim si to zejtra vybrat...Tak si řekněte číslo od 1 do 25...já: 1...Takže mi řekněte co víte o spojce...Prostě může mít někdo takový štěstí?? :D Ale nakonec jsem to všechno zvládla, stěrače jsem zapla a spojku odvykládala. Teď jsem prostě šťastnej člověk! :D. YESS!!

Žádné komentáře:

Okomentovat