sobota 22. ledna 2011

Legendární Gybu ples + after 2011

Ples.. No, kde začít. Můžu začít ještě o tejden dřív, což byla chvíle, kdy jsem si přes net chtěla objednat šaty, který jsem samozřejmě chtěla mít na ples.. Jenže mi došlo až o víkendu, že je musím už objednat, tak aby došly do čtvrtka, načež jsem je teda objednala, ale oni mi neposlali číslo účtu, takže jsem to nemohla zaplatit, takže jsem začala bejt nervozní, pač jsem to platila až v pondělí odpo, přes net.. No..ale nějak mi došlo, že ta transakce nebude převedená ze dne na den, ale aspoň 2 dny to trvat bude. Zjistila jsem, že to ještě můžu změnit (jako na expres), tak jsem tak přemejšlela, že mě to asi bude něco stát. „Noo tak to přežijuu“, řekla jsem si, tak jsem to teda změnila na expres, aby to bylo rychle.. Až POTOM jsem se podívala na ceník služeb :D.. Jenom to, že jsem to změnila mě stálo 100 Kč a expres stojí 90 Kč, takže mě ty šaty nestály 500, ale 690!!! :D Tak vtip na začátek no :D.

Takže k plesu – jako fakt jsem se těšila, i když jsem nechtěla, bála jsem se, že to bude nic moc, takže jsem to všechno brala s rezervou.. Vše začalo ve čtvrtek 20. ledna, s holkama jsme vyrazili napříč zimou a Václavákem směr Lucerna. Naštěstí jsme se vyhly tý příšerný tisíci kilometrový frontě v šatnách, co tam vždycky bejvá, takže pohoda, hned jsme vyrazily na koukačku stužkování maturantů… Musim říct, že jsem měla vážně slzy na krajíčku, bylo to velkolepý, nádherný, všem to moc slušelo. Obdivovala jsem profesory, že to vydrželi..klobouk dolu. Pak jsme to tedy už začali panákovat J. Náš další bod programu bylo předtančení, na který jsme byli všichni zvědaví. To, co předvedli naši budějárňáci bylo něco neskutečného… Každý zná klasický předtančení na Pomádu atd. Ale tohle bylo něco jiného, originální, vtipný, svižný, chvílema smutný, výborný. Hodně velkou hloubku do diváků udělalo vystoupení 8.A, což bylo vážně ujetě dobrý :D. Verka Serduchka a Nataša Šimků všechny dostaly, to jim opravdu sedlo, pro představu tady je videoklip, který se hodně podobá originálu maturantů:

Daleko tomu taky nebyli španělé, ty to měli taky pěkně ujetý :D. Řikám, prostě originální! No.. tak to mě zabilo na hodně dlouho, byla jsem z toho fakt nadšená a myslim, že jsem nebyla sama... Poté následovalo další panákování plus přesun na afterparty, to naco jsme se celou dobu těšili.


Kostel – co k tomu říct. Obrovský prostory, vysoký ceny, hodně lidí. Od půl 3 – PÁRTY!! Dancing, dancing a dancing, piva, panáky, všechno, pořád jsem někoho hledala a mimochodem i potkala celkem nečekaný lidi, ale užitý! Klasicky jsem pořád někoho zvala, což zanechalo opravdu prázdnou peněženku :D. Bylo dobrý, že jsem s tim trochu i počítala. Po nespočet panáků se mi dobře tančilo i na songy, který opravdu nemusím (např. Waka Waka), s Renčou jsme byli každej druhej song na parketu, což jsme si opravdu užili J. Na čas se nekoukalo, takže za chvíli bylo půl 7 a zavíračka. Tak jsme přemejšlely, jestli vůbec má cenu jet domu? Holky se s tim nesraly a střihly to rovnou do školy, já si teda jela pro skvělou a teplou sprchu a spánek asi tak na hodinu.


Fajne, takže pátek a škola na 3 hodiny, zkoušení ze zsv se zvládlo levou zadní, zemák jsem celej propila vodou a děják nenápadně prospala. Oběd pro mě moc neexistoval, takže hurá opravdu dom… Na závěr musim říct, že tahle párty s plesem patří mezi mé opravdu vydařené a hodně užité, což taky vážně byla! Supr kalba, na kterou se dlooouho nezapomene a hlavně na Verku Serduchku alias Natašu Šimků. Takovýhle předtančení, co jsme viděli jen tak někdo netrumfne! Adios a příští rok na parketě!

Žádné komentáře:

Okomentovat