sobota 21. února 2009

Friday SNOW DAY...


Poslední den před prázdninama byl opravdu skvělej. S Kačkou jsme si opět udělali bezva odpoledne, a vlastně celej den, to nám ho ještě vylepšila Renča:) Původně jsem měla na plánu zahrát si u Kačky na klávesy a nakonec jsme skončili venku, ve sněhu a s nákupní taškou....Už od začátku stačila cesta keřema pokrytýma sněhem, po došlápnutí všechen sníh napadal do bot (což vážně nesnášim) nebo aspoň mě, Kačka se s tim nepárala, prostě to přeběhla, i když se značným jekotem:D.Nevim co nás to napadlo, ale představovaly jsme si, že na tý tašce budem jezdit. Ačkoli bylo hodně sněhu a ještě sněžilo, tak nám to nejelo:D Abych pravdu řekla, mě to bylo jasný, takže jsem Kačku nechala ať se sveze sama a ta se projela prdelí po kořenu:D Au. K tomu když vstávala, tak se natáhla do kopce obličejem do země...Po tý chvíli, co jsem se dusila smíchy jsme začaly trefovat strom koulema, myslim sněhovýma(:D), samozřejmě jsem začala vysvětlovat mojí techniku střílení a důvod proč se víckrát netrefim, než trefim:). A Kačka? Kačka zjistila, že svůj briliantní smečový úder může použít i v házení- no, možný je všechno, žejo:). Potom jsme se otočili směr "domu" a protože se nám nechtělo tahat tu nákupní tašku prázdnou, naházeli jsme do toho sníh (ach ta inteligence:D), skončilo to fotkou nás s taškou plnou sněhu a musela jsem si vyfotit můj inteligentní stativ :D (raději nekomentovat:)) Když jsme se doválely domu, s totálně mokrejma nohavicema, chytla jsem bágl, pohladila kočku, obejmulaKačku a jela domu. Moje neposlední rozloučení samozřejmě patřilo i Banji, pes, kterej mě má zjevně rád- co jsem ji poprvé pohladila, tak od te doby za mnou stále a stále běhá:)- je vážně skvěla:P Ahoj ahoj a běžela jsem za busem..the end:)

Žádné komentáře:

Okomentovat