neděle 15. února 2009

Špindl- místo nevšedních pocitů


Je jen pár míst u nás, které vážně miluju, mezi ty 3 vyvolené patří i Špindl. Před týdnem jsem si tam byla zasnoubičovat a po roce jsem ho opět viděla- konečně! Už od Labský jsem se nemohla dočkat, viděla jsem stánek Yellow point a sebe jak jedu po laně přes přehradu, vzpoměla jsem si na všechny ty boudy, kolem kterých jsme s family v létě chodili...o kousek dál už jsme parkovali a já se s chutí drala ven.....nádhera....zavalil mě čerstvej vzduch a já se kounečně svobodně nadechla, sbalila jsem si saky paky a pádila na sjezdovku....Hromovka- na to snad nikdy nezapomenu. V létě tu brácha nášel kus drátu, velkej, asi dlouhej jak celá horní končetina a o průměru tak 5 cm....svlíknul z toho takovej ten gumovej obal a už 2 a půl roku to vozíme v autě. Pokaždý, když jedeme kolem nákejch lidí, on to vytáhne z okna a zařve do toho:D Je nutný podotknout, že je to chvílema vážně vtipný, lidi koukaj, co se děje a nic neví:P. Když jsem vyjela sedačkou nahoru, s otevřenou pusou a vykulenýma očima jsem na Terku zařvala BIKEPARK!! Od června je tam nově postavenej, ale já tam ještě nebyla...Takže další místo, které musím v létě bezpodmínečně navštívit. Byl tam sice pěknej snowpark, ale byl na rovině, jenže to mě vlastně ani nevadilo, jelikož jse byla unešená z bike parku, kterej byl kus i lesem...
Když jsme dojeli do Svaťáku, všechno se mi připomělo z léta. Prostě jak jsme tu blbli a skákali a dělali voloviny s bráchou, to se prostě nedá...neměla jsem sílu koukat se na cestu, protože to byl dokonalej pohled na celjej Svaťák (když přijíždíte od Hromovky). Neskutečně jsme se s Terkou vyblbli na učku, který jsem mimochodem nazvala dokonalý a taky na crossu (který se ale nikomu nelíbil, jen mě, že.. :D) Za celej den jsem se vymlátila jen jednou (a to je co říct)- to jsem totiž přejela neočekávanou bouli vytvořenou na konci vleku (u kotvy na černý), začala jsem brzdit fs oblouk, jenže ot už jsem letěla do nákejch sítí, které mě ještě k tomu všemu převrátili, takže jsem dopadla na záda, ale se smíchem v obličeji- to Terku podle pohledu značně uklidnilo, no i když jsem se na ní podívala, smála se mi:D- a nedivim se jí. Jenže po chvíli, co jsme to jeli podruhý se na tom samém místě vymlátila ona- a to byla huba slušná. Snad dvakrát se otočila, na konci se slovy- tak to byla moje první 360ka:D, samozřejmě mrtvá smíchy, zakončila to totiž celou špičkou ve sněhu- ta díra tam byla ještě snad hodinu potom:D Na odpo přijela i Eliška, takže jsme byli nakonec zkusit i ten park- škoda že byl tak na rovině...Ani jsme pořádně nejedli, já se jen napila a to jsem se ještě předtim polila kolou- nechtěně- chudák bunda...nechť je ti země lehká:D- ne, je v pohodě:D Zakončili jsme to Hromovkou- ten sníh už byl příšernej, ale bylo to super:D. Nakonec jsem se podívala na celej Špindl a řekla si, doufám, že za tuhle zimu tu ještě budu, ale v létě tu musím bejt bezpodmínečně na biku. A musim zajet až na Joefovu boudu a odtamtaď až uplně dolu po sáňkařský dráze (teda silně pochybuju, že mě nechaj:D) a cestu na Špindlerovku, prostě to se nedá zapomenout, vážně nádherná příroda..

Takže co na závěr?
Špindl je krásnej jak v létě, tak v zimě- nikdy se tu nenudíte (já teda obvzlášť ne). Jak na bike, tak na snb. Na léto mám jasný cíle: bobovka (ta byla dokonalá!), veškerej Yellow point, bike park, a na boudy:D
A neni to všechno pravda? Uznejte sami:)

1 komentář: