úterý 22. prosince 2009

Víkend v lihu s mega překvapkem

Kdybych řekla, že jsem s tim nepočítala, tak bych celkem lhala :D. Sešlo se to všechno dohromady,i když mi 18 bylo už 7. prosince, holky mi party nachystali na 19.tyho..Jo jenže 18.tyho v patek byla na planu rugby vanoční rozlučka a na neděli x-mass party od Gybu..Vážně výborný. :D

Začalo to patkem 19tou hodinou, celej Petrovickej klub se sešel v klubovně a nedělalo se nic jinyho než pilo, žralo a dokonce i zpívalo (Bára :D). Neřikám, že si všechno pamatuju, ale něco jako jo, visícího chlapa na záchodě, zpívající Báru :D, Gotta, zelenou, rum a zem :D. Pekelnej večer stál za to, do příštího dne mi bylo blbě a nevěřila jsem, že ještě ten večer budu znova pít.

Holky si pro mě nachystaly neuvěřitelný překvapko. Co jsem přišla na Ípák, tak mě svázaly oči, vezli tramvají, vedly po klouzavý zemi, máchali mi ruce ve sněhu, tahali ruku za kliku, do křoví, objímala jsem ňákej sloup a do toho se se mnou fotili :D. Když jsme dorazili do toho klubu, konečně jsem trochu viděla, sice rozmazaně ale přece, přilítli na mě konfety, happy birthsday a tady máš dárky :D čuměla jsem...flašky, dokonalej kalendář: skate&snb&surf&bike, dokonalost, bike triko,......a to nejduležitější!!! lovim v ňáký mega krabici s papírama a vytáhnu dopis, ze kterýho jsem vytáhla certifikát na BUNGEE JUMPING!! Nevěřila jsem tomu, naprosto úžasnej dárek! :D Byla jsem v šoku a v podstatě si to uvědomila asi tak za čtvrt hodiyny :D..... No jenže v tomhle klubu nezletilým (:D) nenalili, takže jsme tam pobyly tak 10 minut a odešli jsme :D + nechali bordel před vchodem
Prošli jsme 3 kluby a nikde se nas 20 lidí nevešlo až na Popo v Michalský (oblíbenéé :D) tam jsme se nak naskladaly a užili zbytek večera, kterej byl skvělej :). Neskončila jsem na mol jak jsem rači očekávala, což zřejmě zapříčinil minulej večer, takže jsem v podstatě byla ráda. :P
- s dokonalou kytkou(která byla pozdějc v brčku) a vázou
Další večer jsem už ani nebyla schopná někam jít, neřikám, že jsem ještě přes den neměla trochu něco v krvi, ale už by to neunesla ani moje peněženka :D. Před Vánocema to byl dokonalej víkend s mega bungee překvapením, což bude ještě prdel :D.- díky všem co je na tom podíleli! :)

Vánoce už jsou za dveřma takže šťastný a veselý!!

Žádné komentáře:

Okomentovat