sobota 6. února 2010

Autoškolaaa!- Díl první


Samou nedočkavostí jsem se na konci ledna byla přihlásit do autoškoly. Konečně to budu umět taky :D Neřikám, že jsem předtim jako nejezdila :D ale nebylo to prostě takový.. Byla jsem 2x na trenalu a jenom to už byla prdel, vypada to jako uřízlý auto :D.
První jízdu jsem čekla že budu jezdit v zapadlejch uličkách, bez provozu, minium aut a tak....a já jela rovnou do křižovatek, mezi auta a do všeho! Já jenom to nemuže myslet vážně? Nakonec jsem to bez větších problémů zvládla a uplně nadšená jsem se těšila na další jízdu. To jsem už projížděli Prahu kde se dá, Spořilov, Háje, Petrovice, Petrovice a Budějárna. Dokonaly, chci znovu! :) Třetí jízdu už mám taky za sebou. A to jsem jela rovnou do Holešovic, kde jsme mimojiný jeli zaplatit pokudu instruktora :D. Cestou zpátky přímo přes centurm :D- no ty vole, komplet zasekany samozřejmě. Aspoň si vyzkoušim všechno :P.
Nemůžu se dočkat další jízdy, je to naprosto skvělý a je to prdel (zvlášť když vám instruktor sebere pedály! :D)
tak příště čus

Žádné komentáře:

Okomentovat