středa 13. května 2009

Bordel night.. :P


Neřikám, že jsem normální, neřikám, že mam někdy "menší" úlety, neřikám, že s kámošema nedělám bordel a neřikám, že jsem tohle vymyslela:D:D

Ten večer jsme neměli co dělat, nebo spíš nevěděli, byli jsme po dlouhý době u Terezy, takže první na co jsme narazily, co jsme přišli do jejího pokoje byla její skříň. „Jo, budem si zkoušet oblečení!!":D Už jsem jenom slyšela vedle sebe.:P No nic jsem nenamítala, protože mi to přišlo jako dobrej nápad, čim se my, tak lítlí holky můžem zabavit:). A taky že jo. Výsledek byl víc než ohromující:D viz. fotky:D Kamarád Cinzano nam trochu pomoch, v podnapilym stavu je zábavy přece jen o trochu víc:P To jen přispělo k našim kravinám. Kačka se mimochodem napíchla na Terezy mega špičatou botu (zadkem:D), já shodila celou konzoli nebo jak se to jmenuje na zem, celá záclona se závěsema se zřítila k zemi, vyrvaná ze zdi...asi jsem trochu "dodělala" vztah Kačky s Dominikem mým efektivním psaním jemu na Kačky icq:D a to sorry...a rači nebudu psát, co jsme dělali do 4 do rána:D:D. Důležitou věcí bylo nedotknout se záclony, protože ta držela jen na 4řech špejlích:D. Večer to byl neuvěřitelnej, připomínám, že jsem nepsala o těch šílenejch záchvatech smíchu a NESKUTEČNYM bordelu po celym pokoji:P.
- jen malá část onoho bordelu:D

Žádné komentáře:

Okomentovat