čtvrtek 7. května 2009

Čáry09

Cílem našeho vybití energie byly Žlutý lázně, jenže ten den jsem měla co dělat, abych se busem vůbec někam dostala...první bus mi ujel 2 minuty před tim, než měl jet, jinej rači vůbec nejel a na potřetí jsem jela něčim, s čim jsem naprosto nepočítala... :D Ale co, Kačku jsem stihla ještě 10 minut po tom, co jsme meli sraz:P Jeli jsme snad pul hodky, ale zase jsme se pořád, bez přestání smály a samozřejmě, že jsme nevěděli čemu..celý my:) Co jsme tam vlezli, vybavil se mi minulej rok:) a první, co jsem viděla byl kajak na Vltavě, aaaa:D Prolezli jsme to z jedný strany na druhou, sledovali cachtající se děti v bazénku, všude kolem sebe čarodejice, řvoucí neznámou kapelu, čuchali grilovaný špízy a žárlili na beachový hřiště (no spíš jen Kačka:D), já na projíždějící kajakáře:) Samozřejmě, že po tom chození tam a zpátky jsme se chystali něco naházet do žaludku, takže jsme začaly vybírat z těch 5ti na slovo stejnejch nabídek....po 20ti minutovym dohadování jsme došli k názoru, že párek v rohlíku je stejně nejlepší, no jenže po chvíli radosti, nás čekal výběr pití:D Ne:D Prostě jsme museli asi 6x hrát kámen, nůžky, papír, aby jsme se rozhodli, vyhrála jsem já (co chtěla Sprite) a stejně jsme nakonec vzali Fantu:D Chtěla jsem aspoň vidět ten oheň, co se tam chystal, pač je od něj vždycky teplo:), ale jelikož začínalo pršet víc a víc, zabalili jsme to.......
Po dlohý době jsem měla čáry bez chlastu, ale byly skvělí! Protože byly s Kačkou a co je s Kačkou, je vždycky super:)

Žádné komentáře:

Okomentovat