pátek 22. května 2009

Do extrému.. :)

Tak jsem jednou neměla co dělat a začala jsem přemejšlet, kterej další "netradiční" sport bych zase zkusila.....a došla jsem k celkem zajímavýmu sportu: rugby.... :D. Je fakt, že už asi před rokem, když jsem si kupovala míč mě ragby dostávalo :P.

Poprví, co jsem přišla na trenink, tak jsem myslela, že mi asi umrznou plíce, funěla jsem jak buvol... a odcházela s pocitem: „Tak to je zejtra v haji..!" Protože mi bylo více než jasný, že se příští den ani nehnu....a taky že jo, každej schod dolů, každý běhání za busem, za Kačkou, těláky....bylo fakt utrpení:D. Obyčejný sednutí si na židli, vztanutí z postele, zkrátka zvednutí nohou....ale co pro to neudělám? Nevadí mi modřiny, ani odřeniny, natož přece tohleto?:D. Takže jsem se s chutí drala na další trenink:P:D. Na ragby je totiž nejlepší, že si tu vybiju agresi a tu mojí spoustu energie:).

Žádné komentáře:

Okomentovat