středa 27. května 2009

První pomoc

Tak jsem udělala to, co jsem už dloouho udělat chtěla - kurz první pomoci:). V sobotu 16.5. jsem samou nedočkavostí jsem absolvovala 12ti hodinovej kurz pp pořádanej Ččk. I když jsem už přečetla spousty knížek první pomoci, určitě jsem se dozvěděla další zajímavý věci. A nejvíc jsem se těšina na praxi, obvazování, odřeniny, tepenný, žilní krvácení, zlomený klíční kosti, pažní nebo stehení kosti atd. atd. (samozřejmě jenom jako:D) a nejvíc se mi líbila resuscitace, mimča i dopělýho člověka. Ani by jste neřekli, jaká je to příšerná makačka. Po 2. cyklu (1 cyklus= 30 stlačení, 2 vdechy) jsem byla pěkně zadejchaná. A když jsem si vzpoměla, že se oživuje i půl hodiny, jsem si se nedovedla představit. :D No nicméně určitě to bylo skvělý a užitečný do života. Vždycky si řikám, když to umim, tak bych jednou fakt chtěla někomu pomoct. Za pár dní mi přišel průkaz, že jsem absolvovala ZNZZ (Základní normu zdravotnických znalostí) a opravňuje mě poskytovat prní pomoc (mimochodem normální člověk snad nemůže?!)Tak moc bych to chtěla využít:). Rozhodně bych v tomhle chtěla pokračovat dál, učit se víc a víc. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat